Első generáció ✨ A tudás vágyában ✨
Alapjáték + Get to work I.
Annyira emlékszel, hogy a többi gyerek félt tőled, a különös szemeid miatt.
Azt mondta a nagymamád, a szüleid meghaltak amikor kicsi voltál, ezért ő nevelt fel, Az ő halála után viszont senkid sem maradt. Csupán pár ezer simoleon az örökséged, de egy új helyen kezdhetsz vele új életet.
Egy kis házikót veszel Willow Creek városában, amiben alig van néhány bútor, de neked ez éppen elég egyelőre.
Nézelődsz a munkák között, hisz pénz nélkül nem él meg a Sim, de semmi sem érdekel igazán, amíg megpillantod a tudós szakmát. Érdekelnek az őrült dolgok, hisz kissé te is az vagy, a feltalálás és az idegen bolygók iránti vonzalom felül kerekedik rajtad és azonnal lecsapsz az állásra.
A múltad hajt téged előre, ki akarod deríteni, miért vagy ennyire kilógva a sorból, miért vagy más, ezért kutakodsz, kísérletezgetsz.
A munkahelyed barátságos és segítőkész emberek vesznek körül, akik szintén őrültek, így életedben először érezni kezded a pozitív energiát a világ iránt. Barátokat szerzel és az egyik munkatársaddal igencsak sündörögtök egymás körül. Veszed a bátorságot és egy kis flörtölés után elhívod randevúra, amit szívesen el is fogad.
Mivel nem voltál még szerelmes, úgy érzed ezzel a személlyel akarod leélni az életed, így rövid idő után (talán túl gyorsan is) megkéred a kezét.
Miután összeházasodtatok nem sokkal később megtudjátok, hogy gyermeket vártok.
Nagyon örülsz a gyermeknek, de túlságosan lefoglalnak téged, a kutatások és elkezded elhanyagolni a családod. A mellőzöttség és az éjszakai kimaradások miatt, összeveszel a terhes feleségeddel, aki el is költözik tőled.
A kutatásaid során találsz valami idegen jeleket és úgy érzed egyre közelebb vagy a megoldáshoz. Közben megszületik a gyermeked, akiről telefonon kapsz értesítést. Elgondolkodtat, hogy te milyen életet éltél, és nem akarod a saját gyermeked jövőjét is tönkretenni. Rájössz, hogy bolond voltál, félbe hagyod a kísérleteidet és elmész a nejedhez, hogy bocsánatot kérj és kibéküljetek.
Időbe telik mire rendbe hozzátok a kapcsolatotokat, de kibékültök és újra kezditek. A gyermekedet pedig követi a kistestvér, akinek már te is ott leszel a születésénél.
Felhagysz a múltad kutatásával, mert rájössz, hogy a család mindennél fontosabb és ennyi idő után már amúgy sem változtat semmin, ha megtudod az igazat. Folytatod a tudományos munkákat, de mostmár csak az előírt feladatokkal foglalkozol, nem a személyes ügyeiddel.
Feladatok:
- Először egy férfi simmel kezd a játékot. (Megcsinálhatod a nagymamát is akit megölsz, ez rád van bízva.)
- Az egyik jellemvonása zseni legyen.
- Rendellenes szemszínnel rendelkezzen, (pl piros, lila, sárga, te is tehetsz bele cc-t)
- Willow Creekbe költözz.
- Vállalj munkát Tudósként.
-Teljesítsd a tudós karrier maximális szintjét.
- Készítsd el az összes tudós tárgyat Simray stb.
- Maxold ki a logika és rakéta építési skillt.
- Látogass el a Sixam bolygóra.
- Házasodj meg egy munkatársaddal.
- Addig kell gyermekeket nemzened, amíg valaki nem örökli a szemeidet.
- Teljesítsd a "Nerd brain" életcélt.
EXTRA Feladat:
- Legyen egy pincéd, ahová a gyűjtött tárgyakat rakod.
Gyűjts legalább egy:
Kristály, Kőzet, Elemek, Béka, Növény, Fosszília, Űrlény tárgy, Hal, Mikroszkóp kép.
- Legyen egy űrlény barátod.
- Legyen egy űrlény babád.
- Gyűjts Sixamról tárgyakat.
Komment:
Ha úgy érzed már nem tudod gondozni a nagy háztartást, de még mindig nincs olyan aki a szemed örökölné, csalhatsz annyit, hogy egyik gyerek szemét átszínezed, aki tovább vigye a generációt.
Ha a következő generáció felnő, viheted vele tovább a játékot, a többieke kiköltöztetheted, nem muszáj mindenkit kiházasítani.)
Ha szerencséd van apukát annyiszor elrabolják, hogy abból lesz baba, de csinálhatsz űrlény babát egy űrlánnyal is.😜 (Becsukjuk a szemünket nem megcsalás na.😃) Nem feltétlen kell a családban tartanod, de úgy jobban kitapasztalod az űrlény részét a játéknak. Természetesen ő is lehet az örökösöd.



